loading...
اپل موزیک | Apple Music
Admin بازدید : 37 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

متن آهنگ در ادامه مطلب

متن آهنگ بابک جهانبخش با نام مدار بی قراری

 

مثل درد من تو دنیا هیچ درد و غمی نیست

تو رو دارم و ندارم این عذاب درد کمی نیست

این که سهم من نمیشی یه غذاب ناتمومه

مثل پرتگاهی میمونه که همیشه رو به رومه

زندگیم روی مدار بی قراری سپری شد

این تواف بی هیاهو قصه دربه دری شد

راه برگشتی ندارم به جنون کشیده کارم

ای همه دار و ندارم تو رو دارم یا ندارم

 

تگ دوم آهنگ مدار بی قراری

 

آخر دنیا همینجاست دیر یا زود دیر میشه

هرچی کاووس دیده بودیم دیر یا زود تعبیر میشه

فکر باختنت منو با دلهره درگیر کرده

زودتر از گذر عمر منو این غم پیر کرده

زندگیم روی مدار بی قراری سپری شد

این تواف بی هیاهو قصه دربه دری شد

راه برگشتی ندارم به جنون کشیده کارم

ای همه دار و ندارم تو رو دارم یا ندارم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 6,231
  • کدهای اختصاصی