loading...
اپل موزیک | Apple Music
Admin بازدید : 43 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دوستان عزیز لطفا این سریال زیبا را که برای تهیه آن زحمات زیادی کشیده شده است را با قیمت ناچیز خریداری کنید تا از سازندگان این اثر حمایت کرده باشید

 

دانلود کامل سریال شوخی کردم با لینک مستقیم

قابل توجه شرکت گلرنگ رسانه:

تمامی سریال های مربوط به این شرکت خریداری شده و به طور اختصاصی تنها برای کاربران ویژه سایت قرار داده میشوند….

بهرحال در صورت نارضایتی شما و تهیه کننده این سریال زیبا از خریداری و پخش آن در سایت خودداری میشود…

توضیحات سریال شوخی کردم: شوخی کردم عنوان سریالی جدید از مهران مدیری که بعد از ویلای من برای پخش در شبکه خانگی اماده شده کارگردانی این سریال نیز مانند سریال ویلای من به عهده مهران مدیری است…

 

کارگردان سریال شوخی کردم : مهران مدیری

بازیگران سریال شوخی کردم : امیرکاوه آهنین جان، برزو ارجمند، شراره ارمغانی، تینا اسدی، رابعه اسکویی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سیامک انصاری، علی اوجی، لیلا ایرانی، پوریا ایرایی، بهنوش بختیاری، بیژن بنفشه‌خواه، علی بوستان، ستاره پسیانی، رامین پورایمان، فرزانه تفرشی، بهناز توسلی، فلامک جنیدی و …

پایگاه رسمی سریال شوخی کردم

قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
قسمت چهارم
قسمت پنجم
قسمت ششم
قسمت دهم
قسمت یازدهم
قسمت دوازدهم
قسمت سیزدهم
قسمت چهاردهم
قسمت پانزدهم
قسمت شانزدهم
قسمت هفدهم
قسمت هجدهم
قسمت نوزدهم
قسمت بیستم
قسمت بیست و یکم
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت بیست و دوم
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت بیست و سوم
لینک مستقیم | لینک کمکی
قسمت بیست و چهارم
لینک مستقیم | لینک کمکی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دانلود آهنگ جدید | دانلود موزیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 6,221
  • کدهای اختصاصی